måndag 30 mars 2009

Mjukstart

1. Stänger du av mobilen när du sover?
Ja, alltid. När jag inte glömmer...

2. Vem såg dig senast naken?
Döskallarna på duschdraperiet. Perversa jävlar.

3. Hur såg du ut på högstadiet?
Nästan helt osynlig.

4. Hur kommer du se ut om tjugo år?
Om tjugo år? Jag tror ärligt talat inte att jag kommer leva om tjugo år. Glass är alldeles för gott.

5. Hur var du på dagis?
Gick inte på dagis. Däremot gick jag på lekis. Skulle gissa att jag var rätt så tyst och snäll.

6. Hur är du att ha som arbetskamrat?
Lättutnyttjad.

7. Har du celluliter?
Jag består enbart av celluliter.

8. Biter du på naglarna?
Nej.

9. Har du något handikapp?
Förutom det sociala handikappet så har jag även vissa paranoida tendenser som försvårar vissa saker.

10. Är du rädd för att få hängbröst?
Vaknar skrikande varje morgon. Eller så inte. Konstig fråga.

11. Tror du att Gud är en man eller en kvinna?
Spell God: B I T C H

12. Svär du?
Fuck yeah.

13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?
Jag är min fars dotter till stora delar, men jag har nog aldrig fått någon att vilja ta livet av sig.

14. Hur homo är du på en skala 1-10?
När det gäller bröst så skulle jag säga 10. Annars beror det på humör.

15. Tror du på utomjordingar?
Jag tittar gärna på Alien, men har svårt att tänka mig att det skulle kunna hända "på riktigt".

16. Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Glass. Aha, maträtt... Banana-split. Vad? Det är ju frukt med.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Kokosgratinerad ananas (ja, Robert, jag minns fortfarande).

18. Har du blivit arresterad?
Nej.

19. Ljuger du?
Jag har märkt att sanningen inte alltid är så uppskattad, så vita lögner får man nog leva med.

20. Har du kysst en polis?
Nej. Eller? Nej.

21. Är du rädd för Securitasvakter?
Nej.

22. Har du någonting att dölja?
Ja, alla celluliter tydligen.

23. Vad har du på din nyckelknippa?
Två hemnycklar, låsbricka till hemporten, låsbricka till Tidningsverkstan och en liten Woodstock i plast.

24. Är du/har du varit gift?
Icke.

25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojk-/flickvännen från krogen?
Ja.

26. Kan du laga cyklar?
Nja.

27. Kan du fixa med bilar?
Nej.

28. Brukar du köra om?
Jag tar mig fram rätt långsamt, så nej, inte så ofta.

29. Kan du baka bröd?
Ja.

30. Vet du hur man frostar av en frys?
Ja.

31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Oj. Svårt! Tror det får bli "How I Met Your Mother"... för New York, humor och Swarley.

2 kommentarer:

beardonaut sa...

Är "på riktigt" en pik till mig eller? ;)

De sa...

Hehe, så du uppfattade den lilla piken alltså ;D My work is done.