tisdag 14 april 2009

I väntans tider

Jag väntar. Och väntar. Jag försöker att göra annat, peta lite på en text till hemsidan, maila folk om bilder och uppdatering av tidningskungssidan, peta på en text i InDesign. Men det jag egentligen vill göra, kan jag inte göra, för jag väntar på det sista materialet. Jag vill layouta klart tidningen, men det fattas fortfarande två texter, ett antal bilder och en annons, så jag kan inte. Det är frustrerande. Och stress-skapande.

Och för att göra saken värre så är detta tydligen en nys-dag. Har nog aldrig nyst så många gånger på en och samma dag, och dagen är nästan bara barnet än. Jag är snuvig och hostig och allmänt less. Suck.

Intressantare inlägg än så här erbjuds tyvärr inte. Det har dock kommit ut ett nytt nummer av Empire så den ska intas under de närmaste dagarna. Kanske finns det några roliga nyheter i den förutom – förbered er – att Megan Fox är snygg. Tydligen. Tack, det visste jag inte.

Inga kommentarer: