onsdag 20 maj 2009

Holy Kleenex, Batman!

Jag har i stort tröttnat på Grey's Anatomy, kan inte ens låtsas bry mig om att Meredith och Derek ska gifta sig. Men Owen och Christina... jag kan inte sluta titta, för jag måste få veta hur det går för dem. Jag erkänner, har gjort det många gånger tidigare, att jag är en obotlig romantiker. Och nu, med kvällens avsnitt, är döden nära mina vänner.

"They're all three words so I can have something to say to you instead of the three words that are killing me. The three words that you know I feel but I can't say because it would be cruel to say them because I am no good for you. I don’t want to torture you, I don’t want to look at you longingly when I know I can’t be with you. So yeah, I’m smiling and I’m saying “take care now”. I’m letting you off the hook. I’m trying so hard to let you off the hook, I am trying to make it right. What I did to you . . . I’m just trying to make it right.”

Men gud! Jag dör! Det är nog tur att verkligheten inte lever upp till mina romantiska drömmar, för jag skulle falla så hårt att alla ben i min kropp skulle krossas.

Nu ska jag gå och snyta mig.

4 kommentarer:

Hanna sa...

Jag håller fan med!
Det blir mest dötittande när det handlar om dom dära fjantiga tu..

Ellie sa...

Jag håller med. Owen och Christina är en helt fantastisk storyline och mitt hjärta blöder... :-)

AG sa...

Jag hör dig D, jag hör dig. Och så är han rödhårig! :-D Och en av de få i den serien som faktiskt har mer än ett ansiktsuttryck, Meredith och co ser ju precis likadana ut hela tiden oavsett vilket känsloläge de befinner sig i. Hoppas inga die hard GA-fans läser det här *håller tummarna*

De sa...

Det är nu jag skulle vilja kunna ladda ner enbart deras storyline och bara titta, titta, titta.

Tror du är rätt säker från die hard GA-fans här, A. Och jag är fullt medveten om att han är rödhårig :D