fredag 1 maj 2009

Två dagar kvar...

Fredag. Två dagar kvar. Söndag. Wovenhand. Ja, jag är exalterad.
Det skumma är dock att så mycket annat trevligt kommer ske mellan. Som att grilla och se en film med paret Bergman. Som att träffa bästa Ida. Och kramas. Kramas. Kramas. Och kramas. Umgås, äta, kanske gå på bio eller Depeche Mode-fest. Ta det som det kommer. Och bara njuta av helgen.
Inte tänka på jobb jag inte har, jobb som jag har, måsten.

Wovenhand! Det är så bra! Just nu existerar enbart Wovenhand och Bat For Lashes. Jag förlorar mig så lätt, men det är ack så lätt att förlora sig i dessa akter. Tyvärr verkar inte Bat For Lashes ta sig hit, men på söndag, om två dagar, kommer David Eugene Edwards röst att smeka min själ. Jag har ett stort leende på läpparna redan nu.

Inga kommentarer: