måndag 3 november 2008

På topp

Egentligen skulle jag ha varit på praktik nu. Egentligen. Istället sitter jag hemma och tycker lite synd om mig själv. För istället för praktik så börjar mitt studieuppehåll idag. Inte lika roligt.
Men jag blir inte sysslolös. Jag måste fortfarande fixa till exjobbet. Jag måste fortsätta mitt sökande efter en praktikplats. Och jag måste ta kontakt med csn som kommer att kräva att jag betalar tillbaka denna månads studiemedel, som jag fått och redan börjat använda till sådana där onödiga saker som hyra. Hurra.

3 kommentarer:

Sophix sa...

du måste inte ta kontakt med csn direkt... hitta ett extrajobb först, sen kan du betala tillbaka.

Sophix sa...

fast d förstås, du vill ha studiebidrag till praktiken sen ja....
kram

De sa...

Studieuppehållet är fixat. Fick faktiskt behålla pengarna i "god tro" som csn uttryckte det. Så nu gäller det att hitta en praktikplats till januari.