tisdag 4 december 2007

And I guess that was your accomplice in the woodchipper...

Det har inte blivit så mycket annat än Six Feet Under på sistone. Det behövs inte så mycket mer heller. Shit vilken bra serie det är! Jag har inga som helst klagomål, vilket är ovanligt, förutom att jag inte har nog med tid till att se så många avsnitt om dagen som jag egentligen skulle vilja. Jag har ju ett liv utanför soffan och tyvärr är jag inte smart nog att klara en tenta utan att plugga innan…

Jag kan dock säga att jag ser fram emot bröderna Coens film No Country for Old Men med bland andra Tommy Lee Jones, Javier Bardem, Josh Brolin och Woody Harrelson. Den verkar väldigt lovande och sägs bli en tillbakagång till thriller-andan med den där mörka humorn som fick mig att falla handlöst för Fargo, som är en ofantligt charmig och välgjord film, från första tonen till sista bildutsnittet. I love it! Best. Chief of police. Ever!

OK, so we got a trooper pulls someone over, we got a shooting, these folks drive by, there's a high-speed pursuit, ends here and then this execution-type deal.

Jag har en ofantligt stor bio-abstinens. Det blir alldeles för sällan att jag går på bio. Har fortfarande inte sett Stardust… *suck*

Inga kommentarer: