onsdag 20 augusti 2008

Nervous as a whore in church

Illamåendet är på plats. Jag förstår inte riktigt varför jag blir lika nervös varje gång. Har varit med om ett antal seminarier nu där jag fått försvara mitt arbete. Men ändå kommer nervositeten, som en trogen ovän, för att göra mig sällskap. Hu.

Tänka på annat.

Dexter har plötsligt blivit en sex-serie. Jag har inget emot sexscener i serier, men det är inte riktigt vad jag vill se i Dexter. Jag vill se min favoritseriemördare. Inte någon förmänskligad lust-junky. Lila har dock visat sitt riktiga ansikte nu, så det är väl bara en tidsfråga innan hon försvinner.
Jag vet inte vad ni tycker (om ni tycker något över huvud taget), men säsong två har hittills inte överträffat säsong ett. I vissa scener är magin där, men det som jag har störst intresse av behandlas tyvärr mest som en bihandling. Skärpning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Som sagt, jag håller tummarna :)

Jag har inte kikat på säsong två än. Är inte klar med säsong 1 *skäms* Har kommit så mycket annat emellan att titta på.