onsdag 13 augusti 2008

Who's there? / Vem där?

Most of the time I get comments from the same people (thank you, thank you), but I have a slight suspicion that there are more people who visit. So, please leave a comment, it would make a tired, stressed and sad misstv a bit happier.

Jag får mest kommentarer från samma personer (tackar och bockar), men har ändå känslan av att det är fler som läser eller tittar förbi.
Så lämna gärna en kommentar och visa er, oavsett om ni läser regelbundet eller bara råkade ramla in. Det skulle göra en trött, stressad och ledsen misstv lite gladare.

5 kommentarer:

beardonaut sa...

Jag läser! Men det visste du ju.

Men snart är du ju förbi den där värsta stressen, åtminstone för den här gången. So go fight go!

Johanna sa...

Jag läser regelbundet! :) Lycka till pluggandet!

Hanna sa...

Detta är det andra inlägget jag läser idag om att folk inte lämnar kommentarer. Visst är det taskigt och tråkigt :(
Jag vill att alla, jämt, ska lämna kommentarer.

Anonym sa...

Du ligger bokmärkt i min blogglista. Jag behöver lite skön MissTv sarkasm, humor och film/tvtips på regelbunden basis.

Jag ordinerar choklad & glass för att minska stressen & öka glädjen.
Kvinnor behöver choklad!

De sa...

Tack snälla ni som kommenterat!

Och Eva: choklad och glass står alltid på schemat här.
Word.