torsdag 26 februari 2009

Villhavillhavillhavillhavillha

På väg till lägenheten som skulle synas gick jag in på bokhandeln i Jakobsbergs centrum. Och där stod den. Långt ner på en hylla, men jag såg den ändå. Och som jag är, så förälskade jag mig på en gång. Bläddrade med ett bländande leende. Höll den i min famn och kände mig lite nere över att behöva lämna den där på hyllan. Och ja, jag är medveten om att jag är fantastiskt ytlig och materialistisk ut i fingerspetsarna. Take it or leave it.

Villhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillhavillha!

En sammanställning av Joakim Thåströms låttexter, mellan 1977-2007, och bilder. Med fantastisk layout. Vill ha!

Vad gäller lägenheten så vaknade tyvärr inget ha-begär. Det visade sig även att en kille som hade lägre könummer än mig var där och ville ha den. Så det är bara att leta vidare.

Nej, dags för seriemördare.

2 kommentarer:

LadyM sa...

Jag vill också ha! Då kan vi vara materialister ihop. Hur var lyan?

Anonym sa...

Mmm Thåström *drägglar*

Trist med lägenheten. Hoppas att det dyker upp något bättre.