tisdag 10 juni 2008

Varning för avgudadyrkan

Jag kommer inte iväg på någon större festival i år. Istället får jag sitta hemma medan andra åker och tittar på Rage Against The Machine på torsdag. Men jag är inte bitter (hoppas att de ställer in).

Så denna vecka och till viss del förra är ett enda stort pepp inför WTAI på lördag. Queens of the Stone Age! Foo Fighters!
Jag är lite extra exalterad med tanke på att det kanske, kanske (hoppas, hoppas) innebär att Dave Grohl kommer att trumma in några QOTSA-låtar.
Jag har visserligen blivit besviken förut gällande sådant här (om A Perfect Circle är förband till Deftones bör man för i helvete kunna begära att de spelar the Passenger), men jag kan inte låta bli att naivt hoppas.

They who fight Foo

---

Nu ska jag titta på Life och Damian, Damian Lewis! Hoho, haha, hihi!

2 kommentarer:

Hanna sa...

För vi ska på RATM, För vi ska på RATM, För vi ska på RATM, För vi ska på RATM, För vi ska på RATM, För vi ska på RATM, För vi ska på RATM!!!!

De sa...

Up yours.