torsdag 19 juni 2008

We get these pills to swallow. How they stick in your mouth. Tastes like old…

Ibland önskar jag att det funnits ett litet piller att äta istället för mat. Så man tar sig förbi hungern. Jag gillar mat. Eller rättare sagt; jag gillar god mat. För det finns rätt mycket i matväg som inte är speciellt gott. Det kanske är fantastiskt för någon annan, för varför skulle det annars finnas sådana rätter, men inte så gott enligt mig. Därför skulle jag vilja ha ett piller för de måltider där man varken har tid eller möjlighet att äta något mumsigt. Som idag till exempel. Hu för färdiga måltider.
Men jag tar igen njutningen ikväll. För då blir det bland annat scampi i vitlök och klyftpotatis i stark tomatsås. *arghlarhglarlgh*

Ikväll blir det även bio: nya Hulken. Jag har blivit allt mer skeptisk gällande denna film. Oron för tv-spelssyndromet är stor. Men samtidigt är det Edward Norton och Tim Roth. Och Tony Stark. Är riktigt kluven nu. Jag lägger mig mitt emellan och hoppas på förnöjsam underhållning i popcornland.

2 kommentarer:

Steve sa...

Hulken är en sån där karaktär som inte riktigt gör sig på film. (Inte i tidningar heller iofs...) Men jag tror den kan vara underhållande. Värd att se för Edward Norton om inte annat. Tim Roth också såklart.

Hulk Arg!

De sa...

Håller med dig, till viss del. Jag tyckte nog att det fungerade här, men samtidigt så finns det inte så mycket de kan göra med själva hulken än att slå sönder saker och slåss... Det andra runt omkring måste alltså vara nog intressant för att hulk-delen ska hålla.
Den är värd att se, ja. För Edward, Tim x2 och charmig och nostalgikryddad humor.

Hulk Krossa!