onsdag 14 januari 2009

I feel happy, oh so happy!

I feel happy and happy and GAY! Dock inte så mycket på det lesbiska sättet. Jag är klar! Godkänd. Befriad. Fri.
Vår presentation av det omarbetade examensarbetet gick över förväntan och allt är inlämnat och klart. Vi fick till och med bra kritik på det vi inte ändrat på. Jag ska inte gå in på det, för det gör mig bara förbannad igen att de inte sade något positivt om det förra gången. För nu är jag glad. Helt igenom. Och jag ska ta tillvara på det, för det händer så sällan.

Jag är klar! För alltid med den här jävla skiten. It's a happy, happy day. Good riddance and fuck yous, all around.

I feel happy, oh so happy!

12 kommentarer:

LadyM sa...

Åh va roligt! Grattis gumman! Men sen är du ju duktig också :)
Kram!

Hanna sa...

YAY!!
Grattis!!

De sa...

Tack, tack, söta ni! :D

Anonym sa...

Yippie! Grattis, gud vad skönt att få släppa den stenen som tyngde bröstet *ler* Bra jobbat! Massa kramar

De sa...

Tack! Ja, så fantastiskt skönt! Jag har haft spontana skrattattacker hela eftermiddagen och kvällen :D

Anonym sa...

!!
*applåd*

De sa...

Tack, tack *bugar och bockar*

mistlur sa...

GRATTIS!!! till och med jag fick en känsla av en mindre börda på mina axlar.

Anonym sa...

Sen som alltid men... GRATTIS!!!!

De sa...

mistlur: TACK! Och det var snällt av dig att bära lite av min börda. Påminn mig så får du två kramar när vi ses nästa gång.

AG: Det är aldrig för sent att vara snäll. Tack!

Sophix sa...

Vad kul! Skönt att det gick bra! :D

De sa...

Ja, jätteskönt verkligen! :D