torsdag 7 februari 2008

It rubs the lotion on its skin...

... or else it gets the hose again.
Var det någon som såg Grey's Anatomy-reprisen idag? För i så fall hörde ni Lotion av Greenskeepers! Den var med! Vid lavemangdelen och när George pratade med Meredith i trappuppgången. Tihi!

Jag vill verkligen att alla i hela världen ska höra den och älska den såsom jag gör! Så här är den, lyssna, njut och älska. Men om det vore så att ni inte känner som mig, döm mig inte för hårt, jag är normal innerst inne, jag lovar...


Sedan något som måste påpekas: Gary Oldman förekommer på tv inte bara en gång idag, utan två! Först i Vänner och sedan i filmen State of Grace på 6:an. Det ni! Visserligen lockar Donnie Darko mer... Vilka lyxproblem jag har.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Why are you wearing that stupid man suit? Tihi!

Hanna sa...

het man. och då pratar jag inte om gary oldman. hähähähä!

De sa...

Åh, Gary kan allt vara en het man, när han vill det. Men jag antar att du pratar om Jake Gyllenhaal. Eller var det Patrick Swayze? ;)

Anonym sa...

ja träboxarna är riktigt fina :) Jo jag läste det också, men problemet är att det ligger i Åstorp..som ligger i södra Sverige någonstans :( Mailade dom och frågade om jag kunde beställa av dom, men jag sa att jag ska kolla Östasiatiska museet först och fanns det inte det jag ville ha där så skulle vi fixa det sa hon :)
Ska åka dit när Bergman har sportlov tänkte vi.
Kom på att jag inte svarat på ditt facebookinlägg, sorry! Klart dom ska spela Burn på lördag :) Själv kommer jag lägga mej ner och skrika förtvivlat om dom inte spelar A forest :)