tisdag 26 februari 2008

Mäh!

Vilket antiklimax. Just nu skulle jag ha suttit i en biosalong och tittat på Sweeney Todd... men det gör jag inte. För Filmstaden Söders kopia var repad. Detta meddelades fem minuter innan de öppnade dörrarna. Informationen gick även från att filmen var "lite repad" till "sönderrepad". Skoj.
Man fick ju se den, till ett lägre pris. Men det var inget alternativ. Ska man se en Tim Burton-film ska det vara bra bild. Jag menar, jag hade kunnat få tag på den och sett den här hemma om jag hade velat. Men jag vill se den på en stor skärm i en mörk biosalong, så att jag klart och tydligt kan se hela dess härlighet – utan repor.
Och då jag kände lite som en bekant sade:
Repan kommer bli ett blödande sår i din filmsjäl... så lämnades biljett in, putläpp åkte ut och missTv hem.

3 kommentarer:

Hanna sa...

MÄHVAFAAAN!

Så kan dom ju inte göra!! Sicka ena jävlar!
Och för övrigt så borde filmen isåfall varit jävligt gratis!

(fan av uttropstecken idag)

De sa...

Precis min åsikt! En nedsättning på 20 spänn känns absolut inte tillräckligt.
Det sämsta var att det inte fanns någon information på hemsidan. Om det funnits det så hade man ju hunnit ändra planerna och sett filmen på en annan biograf. Sug.

Steve sa...

Tur att du ska på chokladterapi så du blir glad igen :-)