onsdag 14 maj 2008

Pain lasts, kid. It's how you know you're alive…

Det regnar i mitt hjärta igen, och även utanför mitt fönster. Jag är så förbannat trött. På det mesta. På allt som går fel. Magen är mitt centrum och när han är ur balans, så blir hela jag det också. Så det är väl därför jag är lite deppig. Sedan att saker man sett fram emot inte blir av, gör väl inte saken bättre heller.

Och en olycka kommer ju sällan ensam: sommaruppehåll av House! Vad hände där? Ser det ut att vara sommar hos er? Jag har inte sommarlov än så hur kan det vara sommaruppehåll? Störtlöjligt. Det är ju det jag säger, man ska inte se på tv-serier på tv. De bara förstör. Det är sådant här som får folk att ladda ner och titta när de vill. När jag blir stor vill jag ha ett helt rum fyllt med dvd-boxar med alla serier jag gillar. Och någon att se dem med.

Inga kommentarer: