lördag 11 oktober 2008

För trött för att komma på en bra rubrik...

Det är chokladmässa på Nordiska museet i helgen. Egentligen borde jag vara där redan, med munnen full av choklad. Men det blir nog inte så. Så ni som tar er dit, ät lite choklad åt mig också.

Det handlar mest om examensarbete nu. Kom inte hem förrän efter tio i torsdags och missade alltså både veckans Fringe och Criminal Minds. Det kommer bli sena kvällar även nästa vecka, så jag ska passa på att njuta av denna helg, som antagligen inte kommer att spenderas framför varken tv eller dator. Men vi får väl se.
Önskar bara att jag kunde sova. Vaknade vid sju idag igen, trots att jag hade sovmorgon. Det suger verkligen.

Jag har lite dåligt samvete inför er få som faktiskt läser min blogg. Jag har verkligen inget intressant att komma med, verkar det som. Jag hoppas dock att ni har lite tålamod med mig. Examensjobb varar inte för evigt.

4 kommentarer:

LadyM sa...

Det är alltid intressant att läsa din blogg..så det så! :)
Ha en underbar helg!
Kram!

Anonym sa...

Tss, sluta ha dåligt samvete. Bloggen är väl ändå en ventil för dig. Min egen är rätt fullknökad med skolstuff men det är ju vad som rör sig i våra huvuden just nu...& jag tycker ditt huvud är intressant - eller insidan. Nåja. Du fattar nog poängen *ler brett*

Sophix sa...

inte daligt samvete! finns ingen anledning. puss!

mistlur sa...

först nu förstod jag hur illa det låg till när du inte tar dig till chokladen. vi lider med dig här i rågen!