onsdag 8 oktober 2008

Tomorrow, tomorrow, tomorrow...

Imorgon är det dags för ännu en intervju. Jag är smått panisk. Det gick ju uppenbarligen inte så bra förra gången, vilket inte direkt gör mig mindre nervös. Ny intervju med nya människor, på en ny tidning, som jag hoppas blir min praktikplats. Hu.

Men det händer inte bara nagelbitande och magsårsskapande saker imorgon, utan även trevliga saker. Som att Criminal Minds har premiär. Jag hoppas på mörka och spännande fall med intressanta seriemördare. Det är väl inte för mycket begärt?

House börjar igen den 14 oktober, vilket jag ser ofantligt mycket fram emot. Jag kan inte riktigt få nog av den bittre och otrevlige dr. House.
Lost Room har premiär den 17 oktober på 6:an. Om den är något att ha eller inte, det får vi väl se, men jag lär i alla fall titta på de första avsnitten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med intervjun. Lämna den andra bakom dig & satsa järnet på denna istället. Det kommer gå skitbra! Lämna nagelbitandet åt mig istället som gör det oavsett sinnestämning :D
Massa kramar!

Steve sa...

Jag håller tummarna!

De sa...

Tack! Och kram på er!

Hanna sa...

HUR GICK DET DÅ???

De sa...

Har inte hört något än. Själva intervjun gick inge vidare. Jag är VERKLIGEN INTE bra på att sälja mig själv.