fredag 31 oktober 2008

I do love a good psycho

Fullblodsgalningar. Det är något speciellt med dem.
Medium har alltid tenderat att respektera fullblodsgalningarna och gett dem det utrymme de behöver. Om det innebär en ”to be continued”, så får det väl göra det.
Jag är inget fan av företeelsen, som ni kanske vet, men jag är beredd att acceptera det ibland. Personligen tycker jag att tv-kanalerna borde vara mer flexibla och visa båda avsnitten i rad när det gäller dubbelavsnitt, men det är ju rent önsketänkande.
Hursomhelst så var säsongsstarten av Medium stark. Och jag blev påmind om hur mycket jag har saknat familjen Dubois. En av få tv-familjer som känns äkta. Och älskvärda.

2 kommentarer:

Hanna sa...

JAG MED!!
Åh, det var så fint när Joe drömde i tecknat och familjen diggade till hip hop i den skruttiga volvon.
Det var ett skitbra avsnitt igår och jag läääängtar till nästa vecka!

De sa...

Ja, det var en underbar scen! Jag har stora förhoppningar på denna säsong.