onsdag 23 april 2008

Gå INTE raka vägen till fängelse…

Ett CSI-avsnitt där precis ALLA kom undan! Det var något nytt! Och det kändes inte som att det var händelser som kommer att återkomma där bovarna får sitt i något kommande avsnitt heller. Det brukar ju vara så annars när mördare kommer undan. Dessutom frågade Grissom Sara om de skulle gifta sig. De är allt lite söta tillsammans de där två. Lite tafatta så där.
Men annars vet jag väl inte om avsnittet var så bra egentligen. Början kändes lite konstig och gjorde att man förstod vad som var på gång innan det kom fram i själva storylinen. Och det är alltid onödigt.

Ikväll är det House! Jag kan inte riktigt komma över min crush på honom. Och varför skulle jag egentligen? Speciellt nu när den jobbiga polisen (förhoppningsvis) är borta, så finns inga direkta hinder kvar för att denna eminenta tv-serie inte ska kunna fortsätta att lysa upp mina tisdagskvällar.

Inga kommentarer: