tisdag 22 april 2008

Äntligen!

Tänka sig – ingen hockey! Det är nästan så att jag måste nypa mig själv. En måndagskväll med Grissom. Så som det ska vara.

Dessutom mår jag bättre. Så nu är det stressen att behöva jobba in två veckor på ingen tid alls som hänger över mig, samtidigt som jag ska göra veckans arbetsbörda och även försöka stilla min resfeber. Det går inge vidare tyvärr. Men jag mår bättre och det är egentligen allt som betyder något just nu.

Förövrigt synkar kanal5 och svt1 sina sändningar den 17 maj. Anledningen är att CSI och Brottskod: Försvunnen gör en crossover. Så den lördagskvällen får vi alltså se handlingens början i CSI på kanal5 vid kl 21 och sedan avslutningen i Brottskod: Försvunnen kl 22 i svt1. Kan ju bli intressant.

2 kommentarer:

Steve sa...

Finns det någon korrelation mellan att du blev sjuk och att SM-finalen i ishockey knuffade bort CSI från tablån?

De sa...

Hockey = magsjuka? Mycket möjligt.