söndag 27 april 2008

I ett hotellrum på Arlanda kan ingen höra dig skrika...

Jag och Wedgehead (min enögda Ugly Doll) har sträckt ut oss på sängen och myser lite tillsammans. Just nu går det rätt bra att andas bort nervositeten inför flygresan imorgon.
Jag är dock inte helt nöjd. Mina planer att se Tim Burtons Mars Attacks grusades av att hotellet inte har kanal 6. Dålig stil. I deras informationsblad står det att om man inte är helt nöjd och hotellet inte kan fixa det som är fel, så får man pengarna tillbaka. Jag är inte helt nöjd. Jag tycker att detta borde gälla här, men har en känsla av att Radisson SAS inte skulle hålla med. Som sagt, dålig stil.

Jag och Radissons receptionist...

Kom på att jag redan har haft en QOTSA-låt som veckans låt. Jag kanske borde utöka mitt bandomfång lite... Nåväl. Det är en bra låt av ett bra band. Kyuss-puristerna kan ta sig. Och är ni inte nöjda med min musiksmak kan, med all min välmening, även ni ta er. Och inga pengar tillbaka.

2 kommentarer:

Steve sa...

Dåligt hotell :-) När jag själv reste från Arlanda tidigare i år bodde jag i en liten container med lövtunna väggar och toksnarkande grannar. Men det var billigt. Har ni kommit fram såhärdags?

De sa...

Men, då kan man ju inte sparka dem i huvudet så att de tystnar. Jobbigt.
Vi är framme ja. Kom fram vid typ halv tre på natten, svensk tid. Här var det dock eftermiddag och stekhett. Fint välkomnande efter typ 13 timmar på två olika plan, ett oändligt köande och gående, gående, gående. Har dock hunnit uppleva lite vegas nu, men har väl mest blivit bländad av alla ljus...