lördag 26 april 2008

You like attention, its proof to you you're alive…

Come Sleep spelar på KGB ikväll, tillsammans med Voldet. Jag rekommenderar er att ta er dit och avnjuta lite skönsjungande melodier. Själv kommer jag dock sitta och slita mitt hår i ett desperat försök att bli klar med alla förberedelser inför avresan på söndag. Jag har massor att läsa och gå igenom och har inte ens börjat packa än. Hu.

Man ska inte sitta och försöka att gå igenom saker på datorn samtidigt som man tittar på en tv-serie. Inte egentligen. Och speciellt inte om det är en bra serie. Nu hade jag dock inte något direkt val eftersom jag har massor att göra, men det tog naturligtvis bort en del av upplevelsen av Medium igår. Men jag måste säga att serien definitivt har hämtat sig från förra säsongsavslutningen som jag får anta berodde på allmän förvirring, sjukdom eller strejk. Så, allt är förlåtet.

Vad gäller Dirty Sexy Money så har jag ju inte sett veckans avsnitt eftersom det var igår, samtidigt som Medium (kunde de verkligen inte hitta en annan tid eller dag?). Jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad jag tycker. Serien har potential i och med vissa karaktärer och viss dialog, men samtidigt finns det som jag ser det utfyllnadskaraktärer som inte gett mig något alls. Som tvillingarna som mest verkar insatta för att påvisa bortskämdhet (eller kanske Hiltonhet) med allmänt blondintellekt. Historien kring prästen har dock varit rent av ljuvliga. Så jag är kluven.

Inga kommentarer: