onsdag 9 april 2008

Make me happy

Igår sällade jag mig till de ynkligas skara. Idag är inte mycket bättre, men jag har inte kräkits i alla fall (ta i trä). Har en hel del skolarbete att jobba in, men lägger ändå upp dessa frågor (som kommer från Hanna), för er att besvara. Så gör en sjukling glad och ge mig något att läsa.

1: Känner vi varandra?
2: Har vi pussats/strulat?
3: Dricker jag alkohol/röker/snusar?
4: Är jag smart?
5: Skulle du stå ut att bo med mig i två år?
6: Skriv en mening där mitt namn är med?
7: Tycker du att jag har bra musiksmak?
8: Har vi samma humor?
9: Skulle du våga dela säng med mig?
10: Vad är jag bra på?
11: Vilket yrke skulle passa mig?
12: Vad tror du andra tycker om mig?
13: Är jag självisk?
14: Hur luktar jag?
15: Har jag gjort något bra för dig?
16: Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17: Vad gjorde jag bra första gången vi sågs?
18: Är jag snygg?
19: Hur mycket tycker du om mig?
20: Tänker du kopiera det här så jag får svara på ditt?

10 kommentarer:

Anonym sa...

1. nej, men vi har träffats hemma hos hanna och misha på nån fest nångång.
2. Nej, det har vi inte.
3. Jag har för mej att du är en sucker för whiterussian, det har jag fått ut av inlägg till hanna.
4. Ja, jag har fått det för mig.
5. Det vet jag inte men kanske.
6. fan, ja miss tv ikväll.
7. hmm, en del låtar du lägger upp här gillar jag med. så jovars
8. det har jag ingen aning om.
9. ja, jag är inte så rädd av mej.
10. spela yatsy kanske, även något jag har läst mej till. kan vara så att jag blandar ihop dej med din sambo men det får vara då.
11. hmm...
12. jag tror att dom tycker du är en trevlig prick.
13. nej det tror jag inte.
14. ingen aning.
15. du har umgåtts med hanna, det är en bra grej.
16. haha, hur ska jag veta?
17. jag tror du satt i deras rottingfotölj och drack något alkoholfritt.
18. ja.
19. ja tycker bra om dej, du har inte gjort något illa så det är bra.
20. det är ju jag som gett hanna det här så jag har redan gjort det.

Anonym sa...

1. Japp!
2. Nej.. inte vad jag kan minnas i alla fall :)
3. Alkohol ja, men ingen rökning eller snusning.
4. Japp!
5. Det skulle jag nog!
6. Jag hoppas att Denise kommer hem till Karlskoga snart!
7. Japp!
8. hmm..
9. Ja, utan tvekan!
10. Att skriva!
11. Oj, yrke? ska inte du plugga hela livet? :)
12. hmm.. den var svår!
13. inte det minsta
14. haha! gott? Inte illa iaf.
15. Du och Ida tog med mig på puben när jag var 16 och lärde mig dricka Killkenny! bra? :)
16. hmm..
17. oj, det var så länge sen att jag knappt minns.
18. Japp, självklart!
19. Mycket!
20. Njae.. kanske!

Anonym sa...

1. Mmm
2. Ja det har vi ;)
3. Gin och Tonic är väl din favvo (eller inte)
4. Grymt smart!
5. Det kan man väl nästan säga att jag har gjort...Så ja.
6. Jag hoppas också att Denise kommer hem till Karlskoga snart!
7. Den bästa
8. Vi har ju sett Beavis & Butthead the movie tillsammans. Behöver jag säga något mer!?
9. Been there, done that.
10. Det mesta du tar dig för.
11. Något kreativt :)
12. Pratkvarnen som alltid ska stå i centrum ;)
13. NEJ!
14. Just nu vet jag inte men det brukar inte vara några problem...
15. Du är min vän.
16. Vet inte längre :(
17. Kommer inte ihåg, det var så fruktansvärt länge sedan!
18. Den snyggaste!
19. Mest!
20. Jag kan väl göra ett försök.

Anonym sa...

1. Japp, men inte så väl som jag skulle vilja
2. Jag pussar på de flesta när jag har fått lite alkohol, så det är inte omöjligt :-)
3. Alkohol ja.
4. Jepp
5. Svårt att svara på, att bo ihop är svårt. Men jag skulle ge det ett ärligt försök
6. Denise har den finaste hårfärgen jag vet
7. Jadå
8. Inte samma, men tillräckligt lik för att ha roligt tillsammans
9. Absolut.
10. Hålla pli på Martin? *fniss*
11. Jag håller med Johanna, jag ser dig som den eviga studenten
12. Att du är en hyvens tjej
13. Näe
14. Rent, misstänker jag
15. Du har livat upp min tillvaro med din närvaro vid mer än ett tillfälle - så ja.
16. Vet jag inte tyvärr. Ger mig på en vild chansning. "Martin, det är din tur att diska" *skratt*
17. Eh, minns inte?
18. Hell yeah
19. Så hääääääääääääääär mycket :-)
20. Antagligen

Sophix sa...

1: Det tycker jag nog.
2: Inte vad jag minns.
3: Drinkar är din grej.
4: Det e klart.
5: Inte om du tvingar mig att titta på skräckfilm.
6: Denise ska åka med på kryssning den 13:e maj!
7: Iiii, jag vet inte! Jag kan inte din musik.
8: Inte samma men vi har flera beröringspunkter ;)
9: Ja, jag kan fajtas om täcket om det skulle behövas.
10: Vad är jag bra på?
11: Om inte det uppenbara så något med layout/målande/formgivning.
12: De beror på vilka andra!
13: Absolut inte.
14: Du osar inte katt. :)
15: Ja! Vill du veta vad eller?
16: Vilket/vilka uttryck använder jag ofta?
17: Du gjorde tex ett eget Sudoku! (ok inte första gången , men i den vevan)
18: Såklart.
19: Jag tycker väldigt bra om dig.
20: Nej, det vågar jag inte. :P

Sophix sa...

oj jag missade nr 10: Jag säger film, flash och fotboll. hihi

De sa...

Tack, tack för alla fina listifyllningar! Det gjorde mig glad :)

Hanna sa...

Förlåt, jag har inte tagit mig för att läsa några bloggar på hela veckan.. Så mycket att hinna med plötsligt!!

1. Ja, det tycker jag nog att vi gör, även om vi inte rings eller så.
2. Nej.. Vi verkar båda tillhöra det där släktet som tycker att man inte behöver kramas och pussas så fort man ses heller..
3. Du dricker iaf, men det andra tror jag nog inte att du gör.
4. Ja.
5. Det skulle jag. Du har bra musiksmak, tevesmak och många filmer. Och du är tyst.
6. Nä..
7. Ja, oftast.
8. Någorlunda. Din är kanske lite mörkare, min är lite bajsigare.
9. Jaaadå
10. Musik och filmvetande!
11. Journalist, författare.. kanske?
12. Att du är snäll, söt och tystlåten.
13. Det tror jag inte
14. Har inte luktat på dig.. Choklad?
15. JAA, du har tagit med dig finchoklad!!!
16. Vet inte..
17. Minns inte första gången vi sågs...
18. Ja, du har så hiiiimla fint hår!
19. Tillräckligt! höhö
20. Nej, har redan gjort det ju.

Anonym sa...

Får vi facit nångång eller :)

De sa...

Haha! Jag tror inte att det finns något facit direkt *ler*
Fast det är klart, när det gäller uttryck så kan jag väl själv säga att ordet "Mäh" förekommer rätt ofta här...