fredag 4 april 2008

Så var det dags igen…

Alla dessa utmaningar… det är som de sprids som luftburna virus. Men nu handlar det om att svara på några frågor eller sätta igång att plugga. Svårt val. Denna utmaning kommer från Johanna. De som känner sig manade är nu utmanade att göra samma sak.

Tre namn du går under:
missTv, dinsan, pötis

Tre saker som skrämmer dig:
Att mitt C-projekt ska gå åt helvete, våldsbenägna idioter, att något ska hända mina nära och kära

Tre saker du har på dig:
Morgonrock, sockor… ja, du… räknas hårsnodd?

Tre sanningar:
Ser fram emot att gå på mmi:s releaseparty imorgon kväll, gråter när jag tittar på bilder från efter Katrina, är helt fast i dag-tv-träsket

Tre saker jag verkligen vill ha:
Ledighet, att CSN:s skuldarkiv brinner upp, ett jobb som inte tar död på min själ

Det var ju inte så ansträngande… nu är det alltså dags att börja plugga. Fast lite frukost skulle inte sitta fel just nu. Sedan kan jag börja plugga. Om jag nu inte ska städa… eller titta på en film… Film låter bättre.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu handlar det om att kommentera eller jobba....hmm, svårt val.

Tre namn du går under:
StalkingButler, plutt, Beardonaut

Tre saker som skrämmer dig:
Den mänskliga naturen, fullständig ensamhet, att något ska hända mina nära och kära.

Tre saker du har på dig:
Sandaler, svarta armébyxor, blå t-shirt med hemgjort tryck.

Tre sanningar:
Huvudvärk är satans påfund, TV-serier i box är den bästa uppfinningen sen hjulet, och igelkottar och humlor är världens tuffaste djur.

Tre saker jag verkligen vill ha:
Mer tid, en hummelkoloni vid balkongen och oändligt mycket pengar. Världsfred och sånt har säkert någon annan önskat sig...

Anonym sa...

Va kul, då ses vi imorgon!
Ska bli kul att se hur dom nya låtarna för sej live,jag är rätt less på att bara höra gitarriff och samma vers om och om igen..