torsdag 17 juli 2008

Bandbilder 2

Egentligen gillar jag mest avskalade bilder. Som denna från ett tidigare inlägg. Är även ett stort fan av svartvitt. Men det måste fortfarande göras intressant. Och snyggt. Jag tycker att man i vissa fall kan se bandbilder som konst, utan att den behöver bli pretto. Detta är visserligen en video, men visar lite på vad jag menar. Radiohead - Street Spirit:

Men för att komma tillbaka till icke rörliga bilder, så fortsätter jag med Radiohead. Blandteknik när den fungerar:


Fick några tips efter förra inlägget. Jag tackar så mycket. Kom gärna med fler.

Eagles of Death Metal. All karate metal. All the time. Tips från beardonaut.


Henry Fiat's Open Sore. Det är huvudet närmast kameran som gör det. Tips från misha.


Thor-Erics eller jeansmaffian eller fyra herrar och en tant. Välj själv. Tips från mycopath.

1 kommentar:

mistlur sa...

woho! jag kom med. jag kom med!