onsdag 16 juli 2008

Plats för rubrik

Just ja. Glömde. Det var säsongsavslutning av Life igår. Jag kommer att sakna den serien. Och inte enbart för att Damian Lewis är med.
I det sista avsnittet fick Crewes äntligen tag i mördaren, men det visade sig vara lite mer komplicerat än så. Naturligtvis. Det är vad säsong två är till för, som spelas in just nu.
Just nu. Det innebär säkert sena hösten innan något avsnitt kan leta sig hit. Suck. Får väl trösta mig med andra serier under tiden. Det finns ju en del.

Imorgon blir det umgänge med vänner från förr. Ser fram emot det. Det händer inte så mycket i mitt liv nämligen. Förutom hårslitande frustration över C-projektet som verkar bli min död.
Idag hörde äntligen handledaren av sig med synpunkter på mina två första texter. Bland annat tre punkter där han meddelade att han ville ha mer information om vissa saker och sedan en punkt som löd: "Texten går att korta". Jaså. Det går speciellt bra med tanke på att jag kommer behöva peta in fler tecken.
Jag vill inte låta otacksam, men efter att ha läst mailet har det känts lite hopplöst idag. Men det är väl bara att bita ihop. Och njuta av avbrotten i tristessen.

Inga kommentarer: