onsdag 23 juli 2008

Med några få vakna hjärnceller...

Jag har varit lite inaktiv på grund av en hjärnblödning vid namn C-projekt. Jag skulle vilja säga att jag snart är klar, men får vara glad att jag ens är halvvägs. Allt tar för lång tid. Att få svar från intervjupersoner, att skriva, att få svar från handledaren. Frustrerande.

Thank God for movies. Några timmars underhållning som räddar mig från att dyka upp bakom ett kikarsikte någonstans högt beläget.
I måndags var jag på Hancock. Har funderat lite på vad jag skulle skriva om den och har egentligen inte kommit fram till något. Den var inte dålig, men den var inte så bra som jag hoppades på.
Jag tror jag skyller lite på trailern som nästan enbart visade de komiska inslagen. Det var dålig planering med tanke på att filmen också innehöll mer allvarliga scener.
Hancock får tre popcorn från en mycket trött missTv.

Inga kommentarer: