tisdag 8 juli 2008

Kill, kill, kill

En sådan här dag behövs humor. Men jag får sällan kommentarer gällande det jag lägger upp, så vi kanske inte har samma humor. Är det bara jag som tycker att det här är roligt?

Trigger Happy TV:

Det finns hur mycket som helst att hitta på YouTube, men så lite tid att göra det på. Men här kommer i alla fall en gammal goding av Eddie Izzard:

Sedan vill jag tacka Steve som genom msn muntrade upp mig genom att berätta om sin mors gerillaattackerande katt som lämnar leriga tassavtryck på hans vita dator.

steve säger:
undrar om han ska få flytta ut på landet...
D säger:
haha
D säger:
Till en trevlig gård som ingen kan besöka då eller?
steve säger:
jepp
steve säger:
en meter ner i rävåskullen

Min slags humor.

1 kommentar:

beardonaut sa...

Stor humor gånger tre. "My god man! Do they want tea?" Haha. Blir kommentaren på torsdag när engelsk leverantör är på besök...